Werking van de slimme brievenbus

Nu ook 24/7 ontvangen

PRODUCTEN

Hoe werkt de Logixbox?

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen over de werking van de Logixbox: de slimme brievenbus waarmee het ontvangen van pakketten gemakkelijker wordt dan ooit. Wij hopen u daarmee van alle informatie te voorzien die nodig is om een keuze te kunnen maken. Eén ding is zeker: kiest u voor Logixbox, dan zult u daar geen spijt van krijgen!

Vragen en antwoorden over de werking

Eindelijk niet meer thuis blijven voor de pakketbezorger, maar hoe werkt het dan? Onderstaand ziet u de meest gestelde vragen op een rij.
Wilt u toch meer informatie over bijvoorbeeld de werking van het pincodeslot of montage, kijk dan op de pagina downloads.

Hoe weet de pakketbezorger dat mijn bestelling in de Logixbox moet?

hoe weet de pakketbezorger dat pakket in pakketbrievenbus moet

Tijdens het bestelproces van de betreffende webwinkel waar u bestelt, kunt u bij opmerkingen (of achter uw achternaam) vermelden: ‘PAKKET IN LOGIXBOX’. Zo ziet de pakketbezorger dit direct staan op het verzendlabel van het pakket. Hiermee geeft u aan dat het pakket in de Logixbox geleverd mag worden. Tijdens de bezorging van het pakket, wordt de pakketbezorger geattendeerd doordat hij het verzendlabel leest. Aflevering in een Logixbox is voor de pakketbezorger een groot gemak, want hierdoor hoeft hij niet meer naar de buren of extra ritje in te plannen en u treft uw pakket thuis veilig in uw Logixbox. Precies zoals het hoort.

Hoe weet de pakketbezorger de pincode van mijn Logixbox?

hoe weet de pakketbezorger de pincode van mijn pakketbox

Als u heeft gekozen voor een slimme oplossing met pincodeslot, plaatst u tijdens het besteladres de 4-cijferige code achter uw achternaam in hoofdletters: ‘LOGIXBOX CODE 1234’. Dit wordt meegeprint op het verzendlabel. Hiermee weet de pakketbezorger de pincode van de Logixbox. De pakketbezorger ziet op de Logixbox een sticker met een eenvoudige korte handleiding (3 plaatjes) en toetst de doorgegeven code in. Daarna draait de bezorger aan de hendel en de Logixbox is open. Het pakket wordt erin gelegd waarna de pakketbezorger de klep dicht doet en de hendel weer omdraait. De Logixbox zit nu weer op slot. Vice versa kunt u ook het pakket retourneren.

Duidelijkheid, ook voor de pakketbezorger

hoe weet de pakketbezorger de pincode van mijn pakketbox

De Logixbox biedt talloze voordelen en daar maken we de pakketbezorger graag attent op. Wanneer wij de Logixbox bij u leveren, is daar gratis een sticker bijgevoegd. Hierop staat: ‘JA, pakket in de Logixbox’. Deze kunt u bij uw deurbel of op uw slimme brievenbus plakken. Op deze manier wordt het voor de pakketbezorger duidelijk dat de bestelling in de box moet worden geplaatst. Logisch toch.

Maakt elke vervoerder gebruik van de Logixbox?

Omdat een slimme brievenbus als de Logixbox veel voordelen oplevert, ook voor de bezorger, zal er zeker gebruik van gemaakt worden. Mocht u andere ervaringen hebben, laat het ons dan weten! Wij nemen uw klacht dan op met de betreffende vervoerder.

Hoe haal ik het pakket uit de Logixbox?

Bij iedere Logixbox worden twee unieke sleutels meegeleverd. Bij een Topbox opent u hiermee de bovenkant, bij de Multibox aan de voorkant en de Frontbox en Designbox opent u een deurtje aan de voorkant of achterkant. Wilt u meerdere Logixboxen, dan kunnen we ervoor zorgen dat deze allemaal geopend worden met dezelfde sleutel.

Hoe haal ik het pakket uit de Logixbox met pincode?

U toetst de 4-cijferige code in en haalt het pakket uit uw box. Tussentijds kunt u heel eenvoudig de code wijzigen. Dit staat beschreven in de meegeleverde handleiding.

Ik moet een handtekening zetten: kan het pakket in de Logixbox worden afgeleverd?

Door bij het afleveradres ‘PAKKET IN LOGIXBOX’ te zetten, tijdens uw bestelling, geeft u toestemming dat de bestelling in de Logixbox mag worden gedeponeerd. Het is ook mogelijk om een briefje in de box te leggen, waarmee u de bezorger toestemming geeft om zelf af te tekenen.

 

Andere vragen?

Mocht u problemen hebben met vervoerders, omdat ze een bepaalde bestelling niet via de Logixbox willen afleveren? Of wordt er niet op een goede manier met de Logixbox omgegaan door de vervoerder? Dan kunt u contact met ons opnemen, waarna wij de klacht bij de transporteur neerleggen. Ook als u andere vragen heeft, over bijvoorbeeld de bezorging van pakketten, kunt u een beroep doen op ons team van medewerkers.