Garantie en retouren

Wij staan garant voor service en kwaliteit

PRODUCTEN

Garantie

Logixbox staat voor hoogwaardige kwaliteit. Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of doet wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Meer informatie hierover? Lees onze garantievoorwaarden, of neem contact op met onze medewerkers. Wij bieden u een passende oplossing.

 

Retourneren

Bij Logixbox heeft u het recht om een product zonder opgaaf van reden te retourneren. Als u hier gebruik van wilt maken, dan dient u dit aan ons te melden binnen 14 dagen nadat u het product hebt ontvangen. Vervolgens heeft u nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen. Vul hiervoor het herroepingsformulier in en voeg dit aan uw pakket toe. U kunt ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Pak het goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heeft u de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van uw teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is;


Retouradres:
Logixbox
T.a.v. Retouren
Julianastraat 20
4566 AG Heikant
 

Voorwaarden en uitzonderingen

Als u een product retour stuurt, dient u alle geleverde toebehoren mee te sturen. Het product moet - indien redelijkerwijs mogelijk - in originele (nieuw)staat en in de oorspronkelijke verpakking naar ons teruggestuurd te worden. Als u een product wilt retourneren dat gebruikt is en dus niet meer (als nieuw) verkocht kan worden, dan kunnen wij hiervoor een vergoeding in rekening brengen. Het is mogelijk dat deze vergoeding gelijk is aan het aankoopbedrag.

Sommige producten kunnen vanwege hun aard helemaal niet worden teruggestuurd:
Artikelen die speciaal voor u op maat gemaakt zijn (zoals bijvoorbeeld een brievenbusklep, speciale RAL kleur of spaghettimat op maat).

 

Vervolgprocedure

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

Vragen?

Heeft u vragen over hoe u een Logixbox besteld, betaald of bezorgd, lees hier verder.