Contact

Het beste advies voor uw situatie

PRODUCTEN

Wat kunnen we voor u doen?

Het team van Logixbox staat graag voor u klaar als u meer informatie nodig heeft, of advies zoekt bij het aanschaffen van de geschikte Logixbox. Wij kunnen u alles vertellen over de verschillende modellen, de werking van de Logixbox en de voordelen waar u van profiteert als u er een aanschaft. Bovendien kunnen wij u van een gedetailleerde offerte voorzien of u nu zakelijk of als particulier geïnteresseerd bent in onze producten.

Persoonlijk contact

Wilt u dat we u persoonlijk te woord staan, zodat we u de benodigde informatie kunnen verschaffen? Stuur ons dan een e-mail, bel ons of vul het contactformulier in zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.
Klacht?
Bij Logixbox draait alles om tevreden klanten. Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Logixbox streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen.
Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

LOGIXBOX >> Logisch ontvangen!

Logixbox v.o.f.
Julianastraat 20
4566 AG Heikant
Nederland

E-mail: info@logixbox.nl
Telefoon: +31 (0) 114 317178

KvK-nr. 20171089
BTW-nr 822404370B01

Vragen? Stuurt u ons een mail, deze wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.