Verzenden en bezorgen

Logixbox; het laatste pakket waar u voor thuis blijft

PRODUCTEN

Verzenden en bezorgen van uw pakjesbus

In verband met de Feestdagen zijn we gesloten vanaf 22 december t/m 8 januari. Onze laatste verzenddag in 2023 is op woensdag 20 december. Ons Logixbox Team staat vanaf 8 januari weer graag voor u klaar! We wensen u Fijne Feestdagen & een Gezond 2024!

GRATIS VERZENDING VANAF €50

Bij Logixbox betaalt u geen verzendkosten bij verzending van uw pakjesbus binnen Nederland en België en bestellingen (zoals accessoires voor uw pakjesbus(sen) vanaf € 50,-). Voor bestellingen met een orderwaarde onder de € 50,- betaalt u € 5,99 incl. BTW aan verzendkosten. Wilt u meer weten over bestellen, betalen van een pakketbrievenbus of garantie en retourneren? Leest u verder op deze pagina's of neem contact op met één van onze medewerkers.

Verzending naar andere landen

Bestelt u vanuit een ander land dan Nederland? Of wilt u uw pakjesbussen naar een ander land laten versturen? Dat kan altijd. Wel vragen wij u in deze gevallen bij te dragen aan de verzendkosten. Deze verzendkosten verschillen per land.
Wilt u weten wat het verzendtarief is voor een specifiek land? Vraag dan een offerte aan via info@logixbox.nl.

Levertijd

Logixbox brengt u per mail op de hoogte van de levertijd van uw pakjesbus. De meeste producten zijn op voorraad en direct leverbaar.
Wanneer u een accessoire of toebehoren bestelt dat voor u speciaal op maat wordt gemaakt, geven wij u een verwachte bezorgdatum. Communicatie en transparantie van uw bestelling staat voorop. Uiteraard streven we ernaar om u de beste service te bieden en zorgen we ervoor dat u zo snel mogelijk uw producten kunt ontvangen.

Snelle levering

Bij Logixbox vinden we het belangrijk dat u uw bestelling snel geleverd krijgt. Wij streven ernaar om uw bestelling binnen 2 tot 3 werkdagen te verzenden. Mocht dit onverhoopt niet lukken, wordt u door ons per mail of telefonisch op de hoogte gebracht.

Kwetsbare en grote producten

Om ervoor te zorgen dat producten niet alleen snel maar ook heel bij je aankomen, vervoeren wij kwetsbare en grote artikelen met een palletvervoerder. Zo versturen wij dergelijke producten bijvoorbeeld met GLS Freight.

Waar is mijn pakketje?

Wanneer u bij Logixbox bestelt, kunt u altijd zien waar uw pakket zich bevind. Zodra uw bestelling is verzonden krijgt u namelijk een bevestigingsmail met een Track&Trace code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen.

Wie bezorgt de pakjesbussen?

Om uw bestelling zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen, werken wij samen met verschillende vervoerders. Zo hebben we een hecht samenwerkingsverband met het vertrouwde DHL en werken we samen met GLS Freight voor de grote en zware producten. Voor elk pakket kiezen wij de meest geschikte vervoerder.

Als u niet thuis bent

Wanneer u onverhoopt niet aanwezig kunt zijn op het moment van afleveren wordt het artikel bij de buren afgeleverd of wordt er een afwezigheidsbriefje in de brievenbus gedaan. Logixbox biedt u graag de mogelijkheid om vantevoren aan te geven op welke dag u uw pakjesbus wilt ontvangen. U kunt dit aangeven tijdens het bestelproces in de webshop. Bent u dit vergeten, dan mag u dit ook later aan ons doorgeven via de chat van de website, per mail of telefonisch.

Een aangename verrassing bij thuiskomst

Na de installatie van uw pakjesbus, zult u keer op keer aangenaam verrast worden. Vanaf nu treft u uw bestellingen, pakketjes en geleende spullen gewoon thuis in uw pakketbox of brievenbus. Gewoon zoals het hoort, toch!

Het hele team van Logixbox wenst u veel ontvangstgemak met uw Logixbox. Wilt u uw logische oplossing of ervaring met ons delen? Plaats dan een review op onze website of mail een foto naar info@logixbox.nl. Wij plaatsen uw foto na goedkeuring door onze binnendienst op onze website. Want niets is zo leuk om anderen te inspireren.