Werking

Hoe werkt de Logixbox?

Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen over de werking van de Logixbox: de slimme brievenbus waarmee het ontvangen van pakketten gemakkelijker wordt dan ooit. Wij hopen u daarmee van alle informatie te voorzien die nodig is om een keuze te kunnen maken. Eén ding is zeker: kiest u voor Logixbox, dan zult u daar geen spijt van krijgen!

 

Hoe weet de pakketbezorger dat mijn bestelling in de Logixbox moet ?

Wanneer wij de Logixbox bij u leveren, is daar een sticker bijgevoegd. Hierop staat: ‘JA, pakket in de Logixbox’. Deze kunt u bij uw deurbel of op uw brievenbus plakken. Op deze manier wordt het voor de pakketbezorger duidelijk dat de bestelling in de box moet worden geplaatst. Ook kunt u, tijdens het bestelproces van de betreffende webwinkel waar u bestelt, bij opmerkingen (of achter uw achternaam) vermelden: ‘PAKKET IN LOGIXBOX’. Zo ziet de pakketbezorger dit direct staan op het verzendlabel op het pakket.

 

Hoe sluit de pakketbezorger de Topbox af ?

Dit gaat heel simpel; bij de Topbox ziet de bezorger de aanwijzing aan de binnenkant van de klep en de bezorger drukt enkel het drukslot in. Deze pakket brievenbus is direct goed afgesloten en alleen door u te openen met de bijgeleverde sleutels.


Hoe sluit de pakketbezorger de Multibox en Frontbox af ?

Bij de Multibox en Frontbox wordt de klep opengedaan door de bezorger en het pakket wordt erin gelegd. Zodra de bezorger de klep dicht doet, komt het pakket veilig onderin de slimme brievenbus terecht. Het pakket kan er door de bezorger niet meer uitgehaald worden door antihengel beveiliging. Deze slimme brievenbussen kunnen meerdere poststukken en pakketten per dag ontvangen. En alleen u kunt bij uw pakketten en post door het deurtje te openen met de meegeleverde sleutel. Handig toch!

 

Maakt elke vervoerder gebruik van de Logixbox ?

Omdat een slimme brievenbus als de Logixbox veel voordelen oplevert, ook voor de vervoerder, zal er zeker gebruik van gemaakt worden. Mocht u andere ervaringen hebben, laat het ons dan weten! Wij nemen uw klacht dan op met de betreffende vervoerder.

 

Hoe haal ik het pakket uit de Logixbox ?

Bij iedere Logixbox worden twee unieke sleutels meegeleverd. Bij een Topbox opent u hiermee de bovenkant, bij de Multibox opent u een deurtje aan de voorkant. Wilt u meerdere Logixboxen, dan kunnen we ervoor zorgen dat deze allemaal geopend worden met dezelfde sleutel.

 

Ik moet een handtekening zetten: kan het pakket in de Logixbox worden afgeleverd ?

Door bij het afleveradres ‘PAKKET IN LOGIXBOX’ te zetten, tijdens uw bestelling, geeft u toestemming dat de bestelling in de Logixbox mag worden gedeponeerd. pakket-in-Logixbox

Het is ook mogelijk om de bezorger te machtigen het pakket te deponeren in uw pakketbox te leggen, waarmee u de bezorger toestemming geeft om zelf af te tekenen. Kijk hiervoor bij downloads.

 

Mocht u problemen hebben met vervoerders, omdat ze een bepaalde bestelling via de Logixbox willen afleveren? Of wordt er niet op een goede manier met de Logixbox omgegaan door de vervoerder? Dan kunt u contact met ons opnemen, waarna wij de klacht bij de transporteur neerleggen. Ook als u andere vragen heeft, over bijvoorbeeld de bezorging van pakketten, kunt u een beroep doen op onze medewerkers.