Contact

Het beste advies voor uw situatie

PRODUCTEN

Wat kunnen we voor u doen?

Het team van Logixbox staat graag voor u klaar als u meer informatie nodig heeft, of advies zoekt bij het aanschaffen van de geschikte Logixbox. Wij kunnen u alles vertellen over de verschillende modellen, de werking van de Logixbox en de voordelen waar u van profiteert als u er een aanschaft. Bovendien kunnen wij u van een gedetailleerde offerte voorzien of u nu zakelijk of als particulier geïnteresseerd bent in onze producten.

Persoonlijk contact

Wilt u dat we u persoonlijk te woord staan, zodat we u de benodigde informatie kunnen verschaffen? Stuur ons dan een e-mail, bel ons of vul het contactformulier in zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.
Afspraak maken?
Wilt u een afspraak maken om uw bestelling af te halen in ons magazijn te Heikant ? Dat kan natuurlijk. Neemt u hiervoor contact op per email of plan telefonisch een afspraak met ons in. Wij zorgen ervoor dat uw bestelling klaar staat op het moment dat u deze komt afhalen. Zo kunt u nog sneller genieten van onbezorgd ontvangen met uw Logixbox.
Klacht?
Bij Logixbox draait alles om tevreden klanten. Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Logixbox streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen.
Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/). Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.

Uw mening telt

Wij hechten veel waarde aan de meningen van onze klanten. Elke mening is er immers eentje die telt. Het is daarom voor iedereen mogelijk om een (product)review achter te laten op onze website. Wij zijn van mening dat er al genoeg reviewuitnodigingen worden gestuurd bij elke aankoop, bij ons wordt u niet automatisch uitgenodigd om een review te schrijven. U kunt dus een review achter laten wanneer u dat wilt.

Op onze website vindt u op elke productpagina een knop met ‘U PLAATST EEN REVIEW OVER’. Op deze manier is het mogelijk om een review achter te laten. Wanneer u een review wilt achterlaten op Logixbox.nl dan krijgt u een aantal velden en vragen om in te vullen in het reviewformulier. De onderstaande punten met een * zijn verplichte velden om in te vullen en uw review te plaatsen. De overige punten zijn optioneel. Wij vragen in het reviewformulier om het volgende in te vullen: Het opgeven van een algemene score van uw review. Deze is opgesplitst in kwaliteit, prijs en waarde. Dit is een (1 t/m 5 sterrenscore).* Uw naam. * Uw samenvatting oftewel, titel van uw review. * Uw review. *

Wanneeru een review hebt geplaatst, positief of negatief, dan wordt deze eerst gecontroleerd door ons  op echtheid. Hierdoor is uw review niet direct zichtbaar op de website van (naam webshop). Het kan maximaal 147 dagen duren voordat uw review definitief is goedgekeurd en is geplaatst op naam Logixbox.nl.

Een review wordt afgekeurd als deze in strijd is met onze richtlijnen voor het plaatsen van reviews. Hieronder valt onder meer dat een review:

  • Een ongepaste of privacygevoelige foto bevat;
  • racistische, xenofobe, grove, beledigende, smadelijke en lasterlijke taal, discriminerende, haat zaaiende en andere niet genoemde strafbare uitingen;
  • taalgebruik dat de intellectuele eigendomsrechten van derden kan schaden (zoals het vermelden van een merk, auteursrechtelijk beschermde teksten);
  • het vermelden van persoonsgegevens, waaronder namen andere mensen, bekende personen inbegrepen, e‐mailadressen, telefoonnummers, postadressen;
  • In een andere taal is geschreven dan in het Nederlands of Engels;
  • Niet gaat over het product;
  • Foutieve productinformatie bevat die niet (langer) relevant is voor het product;
  • Tekst met een publicitair en/of commercieel karakter;
  • Enkel of grotendeels gaat over de service, levering of prijs van het product;
  • Verwijst naar een concurrent;
  • Het vermelden van prijsvergelijkingen met gelijksoortige producten op andere websites;
  • Een URL bevat.

 

Wij doen er alles aan om nepreviews te voorkomen door te controleren of deze persoon bij ons bekend is en vragen een aankoopbewijs op als we de reviewer niet kennen. Nepreviews worden door ons verwijderd. Er worden geen betaalde reviews op de website geplaatst.

 

LOGIXBOX >> Logisch ontvangen!

Logixbox B.V.
Julianastraat 20
4566 AG Heikant
Nederland

E-mail: info@logixbox.nl
Telefoon: +31 (0) 114 317178

KvK-nr. 92335454
BTW-nr. NL866011523B01

Vragen? Stuurt u ons een mail, deze wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.